Bu blog'ta yazılanların her hakkı yazarın kendisine aittir. Kaynak gösterilmeden ve izni olmadan hiçbir yerde yayınlanamaz.

BALODAKİ DAVETLİLER

Popüler Yayınlar

24 Mayıs 2011 Salı

Simon, Seni Kaybetmekten Çok Korktum! -Müzikal Gecesi, Buruk Biraz



REGL DÖNEMİ FACİASI ve önceki yazılardan tanıyacağınız Simon'la yeniden görüştüm. Bana küsmüş olduğunu, suratımı bir daha görmek istemeyeceğini düşünmüştüm. Onu gördüğüme çooook mutlu oldum. Bir müzikale gittik. Bunu da bir kız arkadaşım ayarladı o gün konserde tanışmışlardı; kız arkadaşım Hazel face'te ekledi bunu, konuştu etti çağırdı...

Müzikal'i izlerken bi ara aklıma geldi; Simon'a onun ne kadar özel olduğuna dair cümleler sarf etmek, nası tatlı bi ruhu olduğuna dair, onu kaybetmediğime nasıl mutlu olduğuma dair, o benim için, o gece nasıl söylediyse B.J. farklı bi kız, o altın gibidir, diye, ben de ona  söylemek istedim, aklımdan geçti, ama olmadı işte, hiçbi şey söyleyemezdim... Havadan sudan sohbet sadece, arada.



Bu gece güzel bi geceydi aslında...

Daha güzel olabilirdi depresif düşünceler yeniden gelmeseydi. Elimde değil. Keşke elimde olsaydı. Müzikalin bir bölümünü bununla mücadele ederek geçirdim. İnsanlar neden suratımın asıldığını sorduğunda bazen verecek cevap bulamıyorum.

Bazen çok ufak şeyler beni incitebiliyor ve kendimi hayata karşı çok savunmasız ve zayıf hissediyorum.

Güçlendiğimi düşündüğümde güçsüz olmamı fark etmemden sebep sanırım...

Ama her şey iyi olacak yine de...


Ve yıldızlı bir yaz akşamı ben çok mutlu olacağım, gökyüzüne bakarken...


Ve yalnızlığım, hatırlamadığım, uzakta kalmış bir yerlerde..


Ve ellerim üşümüyor olacak.


(Çünkü birisi, iyi kalpli bir prens tutuyor olacak) :)


---

Simon'ın bir de arkadaşı geldi; Harry. Harry Simon'ın meğer aktivite arkadaşı imiş...Başka aktiviteler de planlayacağız böyle. Açıkhava sinemasından bahsetti Simon, ben de bayılırdım aslında ama...


Ve sonra, sonra koca bir yaz tatili girecek araya...Ve yeni bir dönem; sonbaharın başlamasıyla Simon'la ne olacak, ya da kimler girecek o zaman hayatıma belirsiz...

Ama umuyorum ki daha güzel olur her şey...

Dilekler...Dilekler..

Derslerim rayına girmiş olur...


Psikolojim düzelmiş olur...


Kendi evimde yaşamaya başlamış olurum...


Kilo vermiş olurum...


Dileklerim bunlar....


Seneye latin danslarina ve biniciliğe gitmeyi planlıyorum. Umarım iyi arkadaşlıklar olur bunlardan. Umarım bölümde de daha fazla arkadaşım olur.


Bunları diliyorum işte...


Ama en çok şu depresyondan kurtulmayı...

Yaz Planları

Bugün Simon'a yaz planlarımdan bahsettim. DOLARES'e gideceğimden bahsettim; orada halamın yazlığında kalacağımdan, onun bana verdiği kitabı da o zaman bitirebileceğimden vs...


Böyle drive in'ler de süper oluyor... : )

Müzikalden Bir Söz

Şöyle bir söz geçiyordu müzikalde: Ben senin masalında neyim, doğrusu bilmiyorum ama sen benim masalımda bir mucizesin. 

Tesadüfen, bir yolculukta tanışıp evine gittiği bir 'yabancı'ya söylemişti bunu. Pardon, söylememişti. İntihar mektubunda belirtmişti....

Karmaşık bir hikaye!!

.......

Müzikaldeki Hiç Tanımadığım Gıcık Kız

Ayrıca müzikalin arka plan korosunda Arf'in "aşkito" olarak nitelendireceği bir zamanlar (üniv. zamanları) 'çıkayazdığım' bi çocuk da vardı. Kendi söyledi müzikalde olduğunu! Tek tük mesajlaşmıştık bu ara, uzuuun  bir aradan sonra face'ten.

Ve başrollerden birinde de biz çıkayazarken RESİMLERİNİ çizdiği bi gıcık kız vardı. Okulun popülerlerinden. Nasıl kıskanmıştım yaaareppi!!! İyicene gıcık oldum şimdi kıza!!! Rejim yapmak için böyle bi gaza geldim falan.

O zamanlar ben bu okulda değildim tabi. Daha kendi halinde bi üni.deydim. Bu okula gelmek için yanıp tutuşuyordum. Geldim. Umduğumu buldum mu? Açıkçası hayır. 

Be careful what you wish for you just might get it

Ne dilediğine dikkat et, bakarsın olur!!!

Mutlu olmak bi yana bi de, bu okulun muhteşemliğini gördükçe neden liseden sonra bu okula gelemedim ben ah ah ah diye buna yanıyorum!!!

Berbat bi duygu.

Elimde değil.

Üniv. dönemini burada geçirenlere öööööyle imreniyorum ki : ((( 

Sanki Isadora'da boşa geçirmişim senelerimi sanki duyan da orada evden çıkmadım sanacak. Ama buraya dönmek... Tanıdık simaları görmek... Liseden bi kızı gördüm mesela...

Ne bileyim, garip, çok garip bi his.

Hazır değildim belki de yüzleşmeye, geri dönmeye...

Kötü anılarım olan bu kenti,

Terk etmiştim ama

Aslında

Hiçbir zaman

Gerçekten

Terk edemezmiş insan

Bir şeyi.


Isadora'daki APTAL ve MUTLU hallerimi özlüyorum. Kocaman hayallerim varkenki...

Not: Simon bana bi kızla ilgili konuşurken "Çok güzel bi kız" dediğinde kıskançlık duyguları hissediyorsam bi anlama gelir mi?

"Your existence gives me hope."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder