Bu blog'ta yazılanların her hakkı yazarın kendisine aittir. Kaynak gösterilmeden ve izni olmadan hiçbir yerde yayınlanamaz.

BALODAKİ DAVETLİLER

Popüler Yayınlar

28 Mayıs 2011 Cumartesi

Lala İle Yağmurlu Bir Akşam

Lala havuza gitti. Süper üni'nin havuzuna. Beni de çağırdı ama gidemedim, çünkü mayomu ilk deneyişte bulamadım,2.,3. deneyişlere ise vaktim yoktu :) Ben de havanın kötü olmasını bahane ettim.

Canlı müzik yapılan bi yere gittik, şu şarkı çaldı bayıldım:


Lala ile Simon kanka olmuşlar. Baya yazışıyorlar falan face'ten. Bana Lala'nın dediğine göre Simon benim arkadaşım olduğu için konuşuyormuş onla.Yani hep beni de işin içine katan organizasyonlar falan yapıyormuş. İşte açıkhava sineması bilmem ne. Simon'a karşı çekingenliğim sürüyor hala...


Bugün günlerden sonra ilk defa rahat nefes aldım ŞÜKÜRLER OLSUN...

Günler süren yataktan çıkamama ve kabus görme döneminden sonra;MUTLU bir rüya gördüm;

Bir evdeyim, ferah bir ev, yeni eşyalar... Huzur... O kadar güzeldi ki cennet gibiydi...

Sonra komşuhanımteyze geldi, öğleden sonraya doğru psikolojim daha çok düzeldi.

Hep böyle olsa keşke. Hep böyle umutlu ve rahat olsa psikolojim. Bununla mücadele etmek zorunda olmasam.Depresif düşünceler bir sarmaşık gibi sarmasa. "Gülmek sana çok yakışıyor!" Şen'imdir ben şen!!! B.J.'in kahkahaları derlerdi başka bir şey demezlerdi; sen bir yere girince sanki güneş açıyor derlerdi; senin gülüşünü unutamam derlerdi, B.J. ne tatlı kahkaha atıyorsun sen öyle, ne güzel gülümsüyorsun derlerdi NAZAR OLDU : (((

Nedense Nilgün Marmara'nın şu şiiri aklıma geldi:


Pek az zamanı kaldı bu zora koşulmuş bedenimin,
Olduğum gibi ölmeliyim, olduğum gibi...
Tüy, kan ve hiçbir salgıyı düşünmeden,
Kesmeliyim soluğunu doğmuş olmanın!

Nasıl da biçilmiş kaftan ölüm
bu solgun yürek için.
Sevinçlerle sevinçleri bağlamayan zaman bir.,
bir boz köprü ve onun dayanılmaz gölgesi.

Yitiyor işte gözardı edilen bedenim,
Olduğum gibi ölmeliyim, olduğum gibi...
Dost, ana baba ve hiçbir umudu düşünmeden
Doğramalıyım bu tiksinç vücudu beynimle!

Bilirmiydim yaklaşan karanlığı daha önceleri,
Son verilebilir yaşamın benimki olduğunu?
Şendim, şendim ben,
Kahkaham insanları ürkütürdü!

Zamanı azaldı artık, zorlanmış bedenimin,
Olduğum gibi ölmeliyim, olduğum gibi...
Aşk, bağ ve hiçbir utkuyu düşünmeden,
Kalıvermeliyim öylece kaskatı!

Ayrıca bugün master bittikten sonra bi şekilde baya kurumsal bi şirkette satış mühendisi vb. olarak işe atılma ya da ticarete atılma vb. hayaller kurdum.
Hep hayal kurarım zaten ben.
Sonra yıkarım.
Böyle putlarım vardır benim.
Bunlara olan inançlarım devam etmemi sağlar.
Sonra ara ara tökezlerim.
Çünkü siyah köpek gelir.
Siyah Köpek: "The Black Dog". Winston Churchill'in depresyonuna verdiği isim....
İşte böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder