Bu blog'ta yazılanların her hakkı yazarın kendisine aittir. Kaynak gösterilmeden ve izni olmadan hiçbir yerde yayınlanamaz.

BALODAKİ DAVETLİLER

Popüler Yayınlar

12 Şubat 2011 Cumartesi

Anadolu Stayla Seven Erkekler

00:00

Hadi dilek tut!

Günün şarkısı: Yeter ki Onursuz Olmasın Aşk

Günün modu: Dün geceden beri süre gelen melankoliklik yerini sonunda tekrar mantıklılığa bıraktı.

"Her modern görünen yurdum hatununun içinde bir kezban yatar." demiş atalarımız dedi biraz önce T.

Ondan önce de "heee sen bul bi Anadolu stayla, gör ebeninkini,

hay Allah'ın kezbanı. "

demişti. : p

Ben Anadolu Stayla seven erkekleri övüyordum da.

Şimdi bu ince bi konu tabi. Mühim bi konu tabi.

Konu nerden açıldı? Ex'imden. Kendisi Anadolu stayla seven birisi idi. Anlaşabildik mi? No. E peki? Akıllandım mı? Ona da no. Hala daha Anadolu Stayla sayıklıyorsam!... Bu terimi ben buldum bu arada, patenti bana ait. : p

Şimdiii Anadolu staylanın tüm özelliklerini bir bir gözler önüne sereceğim.

Ama bir sonraki yazımda. çünkü aşırı uyku isteği var şu anda. Güzeeeel bir rüya görmeyi diliyorum.

Şu anki şarkı: SEVECEĞİM, GEZECEĞİM! GÖRÜRSÜN SANA NELER EDECEĞİM BİR YERİNE BİN CEZAYLA HAKKINDAN GELECEĞİM SENİN!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder