Bu blog'ta yazılanların her hakkı yazarın kendisine aittir. Kaynak gösterilmeden ve izni olmadan hiçbir yerde yayınlanamaz.

BALODAKİ DAVETLİLER

Popüler Yayınlar

21 Kasım 2010 Pazar

Gündem

Gündemimdeki bir numaralı olay:

Sınav yaklaşıyor...

Bunun bilincinde geçtiğimiz günlerde zamanla yarışarak günde 200, 250, 400... soru çözmeye uğraştım; 8-9 saat çalıştım... Sonra isyan ettim; çünkü asla 400'e ulaşamıyordum. (Burada aslında 'ulaşılabilir hedef koyma'nın önemini vurgulamak istiyorum) Sonra canım sıkıldı. Asla 'muvaffık' olamayacakmışım gibi hissettim. (Kelimeyi yanlış yazmış olabilirim.)

Güzel bir haber aldım X üni.'sindeki hoca diğer üni.deki hocamı arayıp beni asistan almak istediklerini söylemiş. Bu yıllardır duyduğum en güzel şeydi. Gerçekten çok sevindim çünkü X gibi mükemmel bir üni.deki hocaların beni bu denli beğenmiş olabilecekleri falan...Aklıma gelmemişti. Sonra bana bir özgüven geldi; bir mutluluk bir "Şansım döndü artık" duygusu geldi; bir "Hayallerime ulaşabilirim" duygusu... Harika bir histi...



Gündemimdeki iki numaralı olay:

Sonunda rejimi biraz oturttum gibi! Bunun kıvancı içindeyim. Şişman günlere elvedaaa... Şu şubata kadar, şu bahar döneminin başlangıcına kadar 8 kilo verebilsem kafi. Bundan 8 kilo azken, hala aslında kilolu olmama rağmen kıyafetle hiç kilolu değilmişim gibi gösterebiliyorum! O da Şubat'ta beni idare eder. Bayan Fakülte Birincisi'nin 30 kilo vermiş olması büyük bir ilham. Kız incecik şu anda. Harbiden 'incecik' hala ayy kilo vermem lazım diye ortalıkta dolanıyor ama. Kızım diyorum az gayret, az daha; bulemik olcaksın bu ne yaaa. Tüy kadarsın zaten. Ama aslında iyi benim öyle bir arkadaşımın olması, çünkü iştahlı insanların yanında ben de zıvanadan çıkıyorum.



Gündemimdeki üç numaralı olay:

Yeni biri var ufukta ben ona Arabistanlı Lawrence diyeceğim. Yakışıklı... Tatlı, güleryüzlü. Ama benim kriterlerime göre eğitiminin pek süper olmamasından kaybediyor; yeterince başarılı bulmuyorum sanırım. Ama diğer yönlerden hoşuma gidiyor. Projecilerden; bir arkadaşımın arkadaşı; ev arkadaşı daha doğrusu; onu görür görmez çok tatlı olduğunu düşünmüştüm; sanırım o da benim için aynı şeyleri düşündü. Şimdi İngilizce derslerine falan gelecek... Ama içime sinmiyor...

Bu arada arada bir de Y.H.'yi özlüyorum gibi gibi hissediyorum. Ama bayram oldu seyran oldu aramadım bile. Arada bir böyle domuzluğum tutuyor. Salak herif. İflah olmaz o. Hala başka öğrencilere gözümün önünde mavi boncuk dağıtıyordu. Lanet olası. Gözümün önünden gitmiyor. Suratına şöyyyle okkalı bir tokat atasım geliyor.

Dün Orion krizim tuttu. Aslında bu Orion krizini bir zaman çizelgesine oturtmak gerekirse sanırım adet dönemlerim yaklaştığı zamanlar azıyor. Dün ama oturduğum yerde, durdur yere yedim bitirdim kendimi; bu melankoliye uygun şarkılar dinlemeler, msn iletileri bi arabesk bi arabesk... Bir yandan da Çin asıllı Avustralyalı dude'la konuşuyorum; unutursun gençsin diyor; ben de diyorum HOW THE HELL AM I GONNA FIND SOMEONE LIKE HIM??? onun gibi birini nasıl bulucam ha? Nah bulucam! Bulamıcam tabi... Onun gibi ilgili, duygusal romantik aynı zamanda çok iyi eğitimli, kültürlü, zeki ve bir de yeşil gözlü yakışıklı. BUNLARDAN SINIRLI SAYIDA ÜRETİLİYOR BAYIM! Orion'ı bir kere görsem üç beş tokat atsam rahatlarım belki... Ona karşı kızgınlıklarım da çok...Tüm o ukalalıkları vs. Noldu? Onun üni.sinde asistan olucam işte!! Beğenmemişti o benim lisansımı tamamladığım üni.yi aham şaham bi üni. değil demişti. Öyle dediği de Türkiye'de ilk 7'nin içinde falan. Benim bölümümde ilk 5'in içinde. Gerizekalı herif; tam bir Mark Zuckerberg ukalalığı var onda. Her neyse tamam sakin olucam...

***

Gündemimde başka olay var mı bi düşüneyim... Hmm sanırım şu an  kafamı en çok meşgul eden -ve etmesi gereken- sınav olayı.... Yaklaşıyor, ve asistanlığı riske atmamak için 90 almam lazım. Hızımı arttırmalıyım.

Şu Bayan Fakülte Birincisi var ya amaneyyyy ne yamanmış o. Kimle tesadüf karşılaşsam hangi erkek arkadaşımla tanıştırsam bi flört bi ayy vayy kırıtık havalara geçiyor. Benim de üni'mden sadece belki bi merhaba'mın olduğu bi tiple karşılaşmıştım, kahve içiyorduk, çağırdık falan ayyy kızz ordaaa kendini bi övmeye başladı bi kırıtık bi böyle ultra kibar havalar şunlar bunlar bana konuşmaya fırsat bırakmadı. Oğlan da basit adamın teki. Yani kültür yok bir şey yok, ama biraz para var. O da şirketim var diye övündü. Sonra eve gider gitmez benim facebook'umdan bulup eklemiş kızı işte tipik asılma mesajları falan... Öyle... Kıza sinirlendim ama; yani ilk gördüğü adama kuyruk sallamasına sinirlendim; orada sonuçta benim tanıdığım öyle ya da böyle benim arkadaşım olan bir insan gelmiş bana konuşmaya fırsat bırakmamasına sinirlendim (sonuçta ben o çocuğu beğeniyor da olabilirdim...nereden bilecek? insan bi durur bi adabıyla konuşur, tanışır tamam; atmaca gibi atlamaz!) Sonra işte bunlar hala flörtleşiyor facebook'tan. Kız da ayyy evlenmeyi düşünmüyorum beeeen, daha doktora vaaar, havalarında ama bence haldır huldur erkek arıyor! KOCA ARIYOR hatta : D Üff ne sinir oldum ama gittim Tina'ya anlattım. Biraz rahatladım. Tina da hak verdi bu B.F.D. nin davranışlarının değiştiğine erkeklerin yanında falan. Ama tüm bunlara rağmen, arkadaşlığı fena değil eğlenceli, koparmak da istemiyorum o yüzden... Fakat aynı zamanda da tehlikeli buluyorum; insanın sevgilisini elinden alırmış gibi. Y.H. ile ilgili devamlı bana sorular sorması falan hiç hoşuma gitmemişti mesela. Devamlı bu konuyu deşiyor. Y.H. senden hoşlanıyor vesaire. Sen hoşlanıyor musun? Yok, o sana göre biri değil, yok bilmem ne. Bana bak kızzz, o saçını parmağıma dolaaaar, çevirir çevirir, havada dört döndürür, karşı duvara fırlatırım, akıllı ol! : p Hatırladıkça daha da sinirlendim haaa, bir şey de diyemiyorsun!!! Diğer olayda da bir şey desem kıskanmış durumuna düşcem hay Allahım... Bu hatunu erkek arkadaşlarımdan uzak tutmam lazım; ama tesadüf denk geldi işte; iyi ki de denk geldi aslında çünkü artık temkinliyim. Alsın o ayıcık kılıklı Almeida kırosunu depe depe kullansın çok beğendiyse. Ama yok, hatunun gözü yükseklerde, buna da kuyruk sallayıp ego tatmini yapıyor. Sonra işte biz buna takılmıştık face'te; B.F.D; evlenirsin olur olur o da olur, kınanı ne zaman yakıyoruz falan diye Artemisia Absinthia'nın adaşıyla beraber; ertesi gün geldi bu 'bana tehdit mesajı geldi' diyor. Birileri işte küfretmiş, demediğini bırakmamış falan, neler karıştırıyorsun gibisinden. Amaaan hikayeleri de çok bu kızın yaz yaz bitmez ama çözemedim ilginç bi insan; melek kılığında şeytan gibi belki de.

9 yorum:

  1. Tüm bu eğitim trafiğinde bile blog unu ihmal etmiyorsun,güzel bişi ama elzem olduğunda biz seni bekleriz canım..:))
    Asistanlık olayına sevindim,okurken kazanmanın tadına varmış olursun,çok iyi değerlendimeye bak..:))
    Şu orion işini artık rafa kaldırma zamanı geldi geçiyor..ne yapıyoruz eskileri süpürüp yenilerine kucak açıyoruz..
    Şu yeni arkadaş olayını zamana yay derim,sen kazanırsın,içine sinecek şeylerin çoğaldığında en azından..:))
    İyisin ,iyisin yaşama gülmeye bak,güzel şey gülümsemek..:))

    YanıtlaSil
  2. Lanet olası Orion'ı bırakamamamın bi sebebi yeni karşı çıkanların hep ondan daha az yakışıklı daha az etkileyici vs. olması, diğer sebebi de Orion'la yaşanılanın kısıtlı zamanda, 'engeller' varken yaşanmaya çalışılmış, yarım kalmış bir şey olması. O yüzden hep efsane gibi...Hep bir yeniden karşılaşsam duygusu. Bu da yerini dolduracak biri geldiğinde rafa kalkacak sanırım ama şimdilik gelenler hep hafif kalıyor terazinin kefesinde.

    İşte öyle...

    Bu Bayan Fakülte Derecesi kız zaman zaman sinirime dokunuyor haa!

    Y.H.yi de özledim; çapkın mapkın ama özletiyor kendini kerata! : D

    Kış gelsin kar yağsın yaa...

    Güzel günler dilerim : )

    YanıtlaSil
  3. Güzellikler seninle olsun sevgili Baby Jeans..:))

    YanıtlaSil
  4. özlemiştik.:)

    sınavda kolaylıklar.
    asistanlık. kutlarım.
    hoca zor olmasa bari. bazıları çok ezer.
    diet. hayırlı olsun.
    y.h belliydi aslında.
    lawrence. sen bilicen artık.
    orion. olsun bigün bişiler.

    YanıtlaSil
  5. blogumda bir mim'in var.

    YanıtlaSil
  6. Hımm uğradım ciddi,ciddi kendini vermişsin önceliklerine sevindim adına sevgili Baby Jeans....:))

    YanıtlaSil
  7. Baby jeans :( buralara uğramaz oldun.Nerelerdesin sen...

    YanıtlaSil
  8. Hazalcım : ) bomba gibi bi dönüş planlıyorum : p

    mesajına çok sevindim : )

    YanıtlaSil
  9. oley oley oley :)
    sabırsızlıkla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil