Bu blog'ta yazılanların her hakkı yazarın kendisine aittir. Kaynak gösterilmeden ve izni olmadan hiçbir yerde yayınlanamaz.

BALODAKİ DAVETLİLER

Popüler Yayınlar

13 Şubat 2011 Pazar

Şehirli Kızın Maço Erkek Fantezisi

Konum: Anneannenin evi, dağınık oda. (Müzik girer: Eşyalar toplanmışşş...)
Mod: Garip bir şekilde mutlu/ümitli. 
Günün Planı: Şu eşya toplama işine artık bir son verip, yurt odama uçmak.


İvit. Şimdi konumuza geliyoruz. Konumuz: Benim fantezim. Şöyle ifade edelim efenim:


"Şehirli Kızın Maço Erkek Fantezisi"


Evet. Geçen, face'te birbirimizle atışırken atışırken, birden bire "Burası kasıyor, msn var mı?" diyerek ustaca bir manevra ve sinsi bir komployla msn'ime çektiğim yeni kurbanım* T. ile konuşuyorum; kendi iç çelişkilerimi bu konuşma üzerinden çözümlemeye çalışıyorum:


Dedim ki, Anadolu Stayla Seven Erkek (Bkz: Sevme biçimleri/tarzları olarak da literatürde geçer: p) Levent Yüksel'in şarkıları gibi sever!


Misal: Med Cezir


Fırtınam felaketim hasretim
Yetmiyor sevişmeler yetmiyor
Şiddetin ne hoş ne güzel şefkatin
Sevdikçe sevesim geliyor
Ölene kadar peşindeyim bırakmam 



Ya da Yeter ki Onursuz Olmasın Aşk:


Bak yüreğime bak
Ateşimi gör içimi hisset
Hadi hazırım yeter ki onursuz
Olmasın aşk
Gel sokağıma gel
Penceremi aç yatağıma gel
Hadi hazırım yeter ki omursuz
Olmasın aşk
Ölürüm yoluna ölürüm de yine
Boyun eğmem
Yakarım dünyayı uğruna ama
Sana eğilmem
Öyle sınırsız öyle derin
Öyle çok severim ki korkarsın kuruyup
Çöle dönsem de pare pare olsam da
Yenilmem 



Böyle bir sahiplenme, bir ölene dek peşindeyim duygusu, bir destansı yöneliş, bir "kadınım" benimsemesi;


Tıpkı "at, avrat, silah" klasiği gibi...


"Sende karar kıldım, daha da bırakmam" tavrı.


"Sana, eğer ki, olur da biri, yan gözle bakarsa, oyarım o gözleri" delikanlılığı.


Verdiği "Senin için dövüşürüm" hissi; ki yapar da. 


Bir de sanki; bir kadında karar kılıyorlar, daha da başkasına bakmıyorlar gibi. Yani bu Anadolu tipi erkeklerde var sanki bu. Bana daha çok güven veriyorlar. Kendimi daha güvende hissediyorum. Evliliğe dönük bir mizaçları oluyor. Biraz da dini yönleri daha kuvvetli olduğu için belki; daha bir "mert" oluyorlar; orada burada fingirdeşen bazı büyük şehir erkekleri gibi olmuyorlar. Gözün arkada kalmıyor. 


Mı...? Acaba?


Bir de Anadolu tipi seven erkek bazı Barış Manço şarkıları gibi sever abi!


Benim Maço Sevgilim'le "Alla Beni Pulla Beni" şarkısını dinlerken birden bire Barış Abi'nin söylediği kısımları ezberinden söylemeye başlayınca o, işte o an; ona en çok aşık hissettiğim anlardan biriydi. Büyü gibi bir akşamüstüydü. Kendimi çok güzel hissediyordum. Mutluydum. Harika bir kahvaltı yapmıştık... (Şimdi o hikayeyi sonra anlatacağım ben. Hayatımda hiçbir LOVE STORY yok diyordum; bir tane oldu!!! Görmemişin love story'si oldu, ağzına yüzüne bulaştırdı ya; o ayrı konu :))


Söylediği kısımlar: (O sırada mutfağa doğru ilerlemişti; ona ne kadar hayranlık duymakta olduğumun farkında değildi.)


Senin için dağlar deler yol açarım yar
Senin için denizleri kuruturum yar
Senin için gök kubbeyi yerlere çalarım yar
Canım iste canım bile sana kurban yar 



<3 <3 <3


: (


*kurban kavramı: Kurban'dan kastım nedir? Şarkıcı/grup Kurban : p Ah-hah hiç de komik değilim. Tamam. Evet kurban derken tabii ki; dolunay zamanı bir mezarlığa götürüp çükünü kestikten sonra kanını içtiklerimden bahsetmiyorum. (Onlar ayrı konu. Onu da sonra anlatırım.**)  Kast ettiğim şey şudur efenim: Ben baya bi aklı karışık-topluma öfkeli-insanların nezaketsizliğinden düşüncesizliğinden-aptallıklarından-kabalıklarından şundan bundan bunalan kafası karışık bir kız olduğum için, bazen de alındığım olur sadece bir buluttan; ve işte bu yüzden sırf bu yüzden işte; hayatımın belli dönemlerinde kafa karışıklığımın eşlikçileri olur; bu insanlar beni sabırla dinlerler; iç dünyamın fırtınalarına ortak olur ve sonra da -genellikle- giderler; aramıza bir mesafe girer. Bazen bıkarlar. Bazen ben kalp kırarım.


İşte öyle bir şey. "I hope you DON'T understand."***


**Orhan Veli'nin "Dedikodu" adlı şiiri.


Merak mı ettin kuzum?


Al : )


"kim soylemis beni
suheyla'ya vurulmusum diye?
kim gormus, ama kim,
eleni'yi optugumu,
yuksekkaldirimda, gupe gunduz?
melahat'i almisim da sonra
alemdar'a gitmisim, oyle mi?
onu sonra anlatirim, fakat
kimin bacagini sikmisim tramvayda?
guya bir de galataya dadanmisiz;
kafalari cekip cekip
orada aliyormusuz solugu;
gec bunlari, anam babam, gec;
gec bunlari bir kalem;
bilirim ben yaptigimi.
ya o, mualla'yi sandala atip,
ruhumda hicranin'i soyletme hikayesi?"



***We are just a moment in time,
A blink of an eye,
A dream for the blind,
Visions from a dying brain,


I hope you don't understand

(Shroud of False, Anathema)


10 yorum:

  1. Blogda yazı yazış tarzın başka bloglardaki gibi değil. Kendine özgü bir formatın var senin. Bu hoşma gitti. sayfama gelip yorum bırakma nezaketiniz için teşekkür ederim. Bu pazar yazısındaki tesbitlerin de ilginç. ders alınabilecek nitelikte çıkarımların var. Bu pazar keyfini yorumunu okuyarak başladım. Geldim sayfana bir göz attım. Artık müdavimin olabilirim. Hayatta başarılar dileri. İyi pazarlar olsun...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Profösör, nazik yorumun ve güzel düşüncelerin için asıl ben teşekkür ederim. Çeşitli bloglarda yorumlarına rastladım, iyi tespitleri olan dikkatli bir okuyucu olduğunu düşünüyorum. Müdavimim olmanı çok isterim. : ) Ben de güneşli,güzeli keyifli pazarlar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. maco erkek fantazisini cok guzel anlatmissin her kizin en az bi iki kere maco erkek begenme durumu vardir nede olsa;) cok begendim(:

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten tarzınız çok farklı..daldan dala gibi bir gibi..düşündüren. Hoş..

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim. : ) Var böyle bir eğilimim, ne yalan söyleyim? Bir şehirli 'modern kıza' hiç yakıştıramasalar da. Ancak pek de kolay yürümüyormuş. Bunu gördüm. Sonraki yazılarımda maço sevgilimle olan aşk hikayemi de yazacağım. Umarım onu da beğenirsin.

    YanıtlaSil
  6. @ O.K.A. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. Önce dağıtıp sonra toparlamaya çalışıyorum : )

    YanıtlaSil
  7. ahaaa çok güldüm yaa yazı gerçekten çok hoş..ımm böyle sanki kafede oturursunda biri sana anlatır ya o türden işte :D sevdim seni deli kız..

    YanıtlaSil
  8. şehirli kızın maço erkek fantazisi harika süpper:) yazılarının hepsi çok akıcı ve gerçekçi seni tebrik ediyorum canım.izlemeye aldım seni.bloguma beklerim.sewgiler:)

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ederim. blog'unu en kısa zamanda yeniden ziyaret edeceğim. tekrar beklerim. selamlar,sevgiler :)

    YanıtlaSil