Bu blog'ta yazılanların her hakkı yazarın kendisine aittir. Kaynak gösterilmeden ve izni olmadan hiçbir yerde yayınlanamaz.

BALODAKİ DAVETLİLER

Popüler Yayınlar

8 Kasım 2010 Pazartesi

Ne Adamlar Sevdim Zaten Yoktular!..

Y.H. cephesinde ilginç gelişmeler var...

Ama Orion cephesinde de 'bazı' gelişmeler var...

Kalbim 2'ye bölünmüş durumda; "bir kalbi iki kişi paylaşamaz" öyle değil mi? Oysa, belki benim bir kalbim vardı ve onu Orion aldı, gitti, sonra bir cami avlusuna bıraktı, ya da bir yerlerde unuttu, yapayalnız kaldı o kalp, parçalandı, hırpalandı, sürüklendi... Ve yitirdim onu. Ve sonra bir başka kalp büyümeye başladı içimde; tohumları nasıl olduysa, kızgın çöl topraklarında filizlenen bitkiler gibiydi; bir yol buldu; güneşe yöneldi; acaba benim gözyaşlarımla mı beslendi onlar?

6 yorum:

  1. Ah yine çift seçenekler arifesindesin..nolur kimsenin seni üzmesine izi verme!

    YanıtlaSil
  2. önce orion'la ilgilen.

    YanıtlaSil
  3. ahh bi de oraya gerard'cımın resmini koymuşsun..

    YanıtlaSil
  4. @crazywomenrosemary tatlı yorumun için teşekkür ederim.
    @deepblueeagle somut bir işaret olduğunda pek tabii, orion comes first. (unfortunately)
    @mia wallace gerard'a ölürüm ölürüm ölürüüümmmm

    : D

    YanıtlaSil
  5. rosemary, döndüm şimdi.. bu yazım sana gelsin! : )

    YanıtlaSil