Bu blog'ta yazılanların her hakkı yazarın kendisine aittir. Kaynak gösterilmeden ve izni olmadan hiçbir yerde yayınlanamaz.

BALODAKİ DAVETLİLER

Popüler Yayınlar

1 Mart 2011 Salı

Somebody Else's Lover

Burada arkadaş ortamlarına git gide daha çok girmeye başladım. Sıkıntım geçti. Zaman zaman çoook rahat hissediyorum ama ekonomik sorunların yükü var gene üzerimde. Bir de korku.

Uzun zamandır ilk defa birinden çok hoşlanmıştım. Orion tarzı bi tip. Hatta daha çekici bile denebilir. Ağzı, burnu, tam istediğim gibi, konuşmaları, esprileri, etkileyici, seksi.

Of lanet!

Face'ine şöyle bir baktım, kız arkadaşı var yaaa... :(

Of! Şansa bak.

WHAT CAN I DO SOMETIMES  : (

3 yorum:

  1. Yeni ortamlar, yeni arkadaşlıklar ve dostluklar kurmak, hayata yeniden bakmak delmektir. İnsanın maddi sorunları olabiliyor ama zamanla aşılabiliyor. ya da ayağını yorganına göre uzatmasını da öğreniyorsun. ihtiyaçlar hiç bitiyor mu? Ama yüreğinin sesi bambaşka. Naif. Onun kırılmasını istemezsin hiç. İnsanın kaygıları olacaktır ama bu bir fobi, korku biçimine dönüşmesi ruhsal bunalımların başlaması demektir. Bence korkunun üzerine gideceksin. korkuyu ehlileştireceksin. Benden söylemesi..

    Yeni tanıştığın arkadaşa şans tanırken de ona kendi değerlerinin şablonunu öğreteceksin. Bu sevgi ve kaynaşmayı sağlayacaktır. Sen de onu anlamaya çalışacaksın.

    YanıtlaSil
  2. Durumlar karışık hımm..

    YanıtlaSil
  3. yahu aynaya mı bakıyorum ben şu an :D

    YanıtlaSil